Паслуга па ўліку, разліку і налічэнні платы за ЖКП і платы за карыстанне жылым памяшканнем і правядзеннем прэтэнзійна-іскавай працы.
Згодна з п. 3.5.21. Дадатковага пагаднення да дамовы платнага аказання паслуг з дапамогай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы
Правілы па аказанні паслугі па ўліку, разліку і налічэнні платы за ЖКП
Мой горад 115.бел у Лунінцы
Паважаныя жыхары г. Лунінца і Лунінецкага раёна Лунінецкае ЖКГ паведамляе, што ў цяперашні часЛунінец стаў даступны на партале Мой горад 115.белМой город 115.белпа пытаннях ЖКГ.
Прыём старой бытавой тэхнікі:г. Лунінец, вул. Прыпяцкая 19а
Вывучэнне грамадскай думкі па пытаннях работы ЖКГ (анкета)Падрабязна
Графік
правядзення "прамой тэлефоннай лініі"кіраўнікаБАУП "УпраўленнеЖКГ"і яго намеснікаміПадрабязна
Графік
правядзення выязных прыёмаў грамадзян генеральным дырэктарам БАУП "Упраўленне ЖКГ" і яго намеснікаміПадрабязна
Графік
правядзення «прамых тэлефонных ліній»кіраўнікаЛунінецкага ЖКГі яго намеснікаміПадрабязна
Графік
выязных прыёмаў кіраўніка Лунінецкака ЖКГі яго намеснікаміПадрабязна
Графік рэалізацыі энергаэфектыўных мерапрыемстваў на 2022 год па жыллёвым фонду, які знаходзіцца на абслугоўванні камунальнага ўнітарнага шматгаліновага вытворчага прадпрыемства жыллёва-камунальнай гаспадаркі "Лунінецкае ЖКГ" Адкрыць
Зацверджаны графік капітальнага рамонту.на 2022 г.Адкрыць
Перспектыўная праграма капітальнага рамонту жылфонду на 2021-2025г.г. па Лунінецкай ЖКГАдкрыць
Лунінецкай ЖКГ
Рэалізуе прадукцыю ўласнай вытворчасці:
- піламатэрыял
Даведка па тэл(+375 029) 682 47 50прэйскурант спампаваць
а таксама рэалізуе
- бой жалезабетонны
- - труба металічная дыяметрам 325 мм. (б \ у)
(+3751647) 4-59-97, 2-57-28 спецыяліст па забеспячэнні
Мае магчымасць прадаць будынкі
1. Будынак КБА і гасцініцы па вул. Міра, 1 у аг.Міжлессез інвентарным нумарам 133/С-19574. Будынак цагляны. Агульная плошча будынка 336,3 м2. Падмурак бетонны, перагародкі цагляныя, перакрыцці паддашкавыя ж/бетонныя, дах сумешчаны рулоны, цэнтральнае ацяпленне, вадаправод, каналізацыя, электразабеспячэнне, тэлефанізацыя і радыёсетка
2.Будынак лазні ў в.Дубоўка па вул.Савецкай 52.Агульная плошча будынка 478,6. Матэрыял сцен цэгла. Перакрыцце жалезабетонныя. Ацяпленне цэнтральнае, электразабеспячэнне, водазабеспячэнне цэнтральнае, каналізацыя цэнтральная, гарачае водазабеспячэнне цэнтральнае, вентыляцыя натуральная.
3. Будынак лазні ў в. Лобча па вул. Чыгуначнай. Плошча будынка 212,7 м2. Падмурак бетонны. Матэрыял сцен цэгла. Перакрыцце жалезабетонныя. Ацяпленне цэнтральнае, электразабеспячэнне, водазабеспячэнне цэнтральнае, каналізацыя цэнтральная, гарачае водазабеспячэнне цэнтральнае, вентыляцыя натуральная.
Даведка па тэл.(+3751647) 3-36-64 (вытворчы аддзел)
Прапаноўвае варыянт пагашэння запазычанасці па камунальных паслугах:
- шляхам здачы ДМР(другасных матэрыяльных рэсурсаў) па адрасе: г. Лунінец, вул. Припяцкая, 14;
-адпрацаваць прыбіральнікам памяшкання
Ацаніць якасць паслуг прадпрыемства
АБ ПРАДПРЫЕМСТВЕ
Аварыйная служба 115
Усе заявы жыхароў г. Лунінца і Лунінецкага раёна прымае адзіны для ўсёй вобласці тэлефонны нумар 115. Набраўшы адзіны кароткі нумар, вам адкажа аператар кантакт-цэнтра ЖКГ і ваша заява будзе прынята да выканання.
У мэтах упарадкавання разгляду зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб, якія паступаюць у арганізацыі сістэмы Мінжылкамгаса, у тым ліку і звязаных з парушэннем правоў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг, Міністэрствам распрацаваны і зацверджаны загадамі ад 20.01.2012 № 6 і ад 22.05.2014 № 62 Інструкцыя аб арганізацыі работы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб у Міністэрстве жыллёва-камунальнай гаспадаркі Рэспублікі Беларусь і арганізацыях, якія ўваходзяць у яго сістэму (далей – Інструкцыя № 6), а таксама інструкцыя аб арганізацыі працы з заяўкамі і пісьмовымі прэтэнзіямі спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг у арганізацыях, якія ўваходзяць у сістэму Мінжылкамгаса (далей — інструкцыя № 62).
Акрамя таго, парадак разгляду зваротаў, у тым ліку зваротаў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг, знайшоў адлюстраванне ў схемах, распрацаваных з мэтай удасканалення працы з насельніцтвам.
Дадзеныя дакументы ў вольным доступе размешчаны на сайце Мінжылкамгаса www.mjkx.gov.by у раздзеле "Аб парадку ўзаемадзеяння дзяржаўных органаў у працы са зваротамі грамадзян і юрыдычных асоб".
Звароты спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг падпадзяляюцца на заяўкі і прэтэнзіі. Парадак іх разгляду розны.
1. Зварот у абслуговую арганізацыю (напрыклад, у ЖЭС) з просьбай выканаць якія-небудзь платныя паслугі (замяніць змяшальнік і г.д.) лічыцца заяўкай на аказанне бытавых паслуг. Гэта можа быць вуснае зварот па тэлефоне або якое паступіла ў ходзе асабістага прыёму, альбо пісьмовы зварот.
Заяўкі прымаюцца і рэгіструюцца дыспетчарскай службай ЖЭС у дзень паступлення. З грамадзянінам заключаецца заказ-дагавор на аказанне бытавых паслуг. Кошт вызначаецца паводле прэйскуранта коштаў.
Работы выконваюцца ў тэрміны па дамоўленасці бакоў. Пасля выканання работ у рэгістрацыйным журнале робіцца адпаведная адзнака.
2. Зварот у абслуговую арганізацыю (ЖЭС) па пытанні неаказання ЖКП, альбо аказання яе з недахопамі (напрыклад, нездавальняючая праца полотенцесушителя, адсутнасць ацяплення і інш.), варта лічыць прэтэнзіяй і разглядаць у адпаведнасці з артыкулам 20 Закона Рэспублікі Беларусь «Аб абароне правоў спажыўцоў жыллёва-камунальных паслуг» і інструкцыяй № 62.
Прэтэнзія можа быць прад'яўлена як у вуснай, так і ў пісьмовай форме. У дадзеным выпадку, вусна заяўленае патрабаванне спажыўца прынята лічыць заяўкай, а пісьмова - прэтэнзіяй, прычым незалежна ў якім выглядзе яно аформлена (спажывец можа пазначыць прэтэнзію, як заяву або скаргу).
Парадак разгляду прэтэнзій:
2.1. Прэтэнзія рэгіструецца ў дзень яе падачы і перадаецца ўпаўнаважанай асобе для арганізацыі выканання.
2.2. Работнік выканаўцы павінен прыбыць да спажыўца (грамадзяніну) не пазней аднаго дня або тэрміну, вызначанага дагаворам (у выпадку аварыі-неадкладна). Няспраўнасці і аварыі, якія ўзнікаюць у начны час, выхадныя і святочныя дні, ухіляюцца адмысловымі аварыйна-тэхнічнымі службамі.
2.3. Работнік выканаўцы ўсталёўвае факт наяўнасці і прычыны неаказання ЖКП (або аказання з недахопамі). Складае прэтэнзійны акт. У выпадку пацверджання факту, пры наяўнасці тэхнічнай магчымасці і згоды спажыўца, неадкладна забяспечвае належнае аказанне ЖКП.
2.4. На падставе прэтэнзійнага акта выканаўца задавальняе патрабаванні спажыўца, альбо на працягу 5 дзен накіроўвае яму матываваны пісьмовы адмову.
Недахопы аказанай ЖКП павінны быць ліквідаваны выканаўцам у максімальна кароткі тэрмін, тэхналагічна неабходны для іх ліквідацыі, але не пазней за месяц з дня прад'яўлення патрабавання, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены пагадненнем бакоў.
Гранічны тэрмін ліквідацыі няспраўнасцяў элементаў будынкаў з моманту іх выяўлення усталяваны нормамі тэхнічнага кодэкса ўсталяванай практыкі ТКП 45-1.04-14-2005 (02250) " Тэхнічная эксплуатацыя жылых і грамадскіх будынкаў збудаванняў. Парадак правядзення"»
2.5. Калі выканаўца адмовіў у задавальненні патрабаванняў, спажывец мае права:
- за свой кошт арганізаваць правядзенне незалежнай праверкі (экспертызы);
- абскардзіць адмову ў судовым парадку;
- прыцягнуць да аказання жыллёва-камунальныя паслугі трэціх асоб, калі гэта тэхнічна магчыма, або выканаць работы сваімі сіламі, паінфармаваўшы пра гэта выканаўцы;
- запатрабаваць ад выканаўцы кампенсацыі кошту выкананых работ і дадатковых выдаткаў.
3. Зварот грамадзяніна (спажыўца ЖКП) па пытанні неаказання ЖКП, альбо аказання яе з недахопамі, якое паступіла ў вышэйстаячую арганізацыю, мясцовыя выканаўчыя або распарадчыя органы (Міністэрства, выканкам, Адміністрацыю прэзідэнта і інш.) або іншыя арганізацыі, якія не аказваюць жыллёва-камунальныя паслугі, кваліфікуецца як скарга і павінна разглядацца ў адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь «аб звароце грамадзян і юрыдычных асоб» (далей — Закон) і інструкцыяй № 6.
У адпаведнасці з пунктам 3 артыкула 10 Закона, звароты, якія паступілі ў арганізацыі не адносяцца да іх кампетэнцыі:
- на працягу 5 дзён накіроўваюцца арганізацыям для разгляду ў адпаведнасці з іх кампетэнцыяй з паведамленнем заяўнікаў;
- альбо застаюцца без разгляду па сутнасці з растлумачэннем ў 5-дзённы тэрмін, у якую арганізацыю варта звярнуцца;
звароты, у якіх абскарджваюцца судовыя пастановы, у 5-дзённы тэрмін вяртаюцца заяўнікам з тлумачэннем парадку іх абскарджання.
Звароты, якія адносяцца да кампетэнцыі арганізацыі, разглядаюцца па сутнасці непасрэдна ў арганізацыі ў тэрмін, устаноўлены заканадаўствам (15-30 дзён), альбо ва ўстаноўленым парадку накіроўваюцца на працягу 5 дзён у ніжэйстаячую арганізацыю з даручэннем аб разглядзе.