ПРАФІЛАКТЫКА КАРУПЦЫЙНЫХ ПРАВАПАРУШЭННЯЎ - Лунінецкага ЖКГ

Л у н і н е ц к а е Ж К Г
г.Лунінец, вул.Бажэнавай, 4 тэлефон:(801647)2-27-51, факс:(801647) 2-27-07 Email:lncjkh@lnc.bujkh.by
Тэлефоны: ААКЦ - 115, гарачая лінія - 6-26-72, абаненцкі аддзел - 6-42-54, пашпартны стол - 6-43-86
ВЕРСІЯ ДЛЯ СЛАБЫХ НА ЗРОК
Л у н і н е ц к а е Ж К Г
г.Лунінец, вул.Бажэнавай, 4 тэлефон:(801647)2-27-51, факс:(801647) 2-27-07 Email:lncjkh@lnc.bujkh.by
Тэлефоны: ААКЦ - 115, гарачая лінія - 6-26-72, абаненцкі аддзел - 6-42-54, пашпартны стол - 6-43-86
Л у н і н е ц к а е Ж К Г
г.Лунінец, вул.Бажэнавай, 4 тэлефон:(801647)2-27-51, факс:(801647) 2-27-07 Email:lncjkh@lnc.bujkh.by
Тэлефоны: ААКЦ - 115, гарачая лінія - 6-26-72, абаненцкі аддзел - 6-42-54, пашпартны стол - 6-43-86
Л у н і н е ц к а е Ж К Г
Перайсці да кантэнту
Інфармацыя
Ацаніць якасць паслуг прадпрыемства





Паслуга па ўліку, разліку і налічэнні платы за ЖКП і платы за карыстанне жылым памяшканнем і правядзеннем прэтэнзійна-іскавай працы.
Згодна з п. 3.5.21. Дадатковага пагаднення да дамовы платнага аказання паслуг з дапамогай аўтаматызаванай інфармацыйнай сістэмы адзінай разліковай і інфармацыйнай прасторы

Мой горад 115.бел у Лунінцы
Паважаныя жыхары г. Лунінца і Лунінецкага раёна Лунінецкае ЖКГ паведамляе, што ў цяперашні час Лунінец стаў даступны на партале Мой горад 115.бел Мой город 115.бел па пытаннях ЖКГ.

Прыём старой бытавой тэхнікі: г. Лунінец, вул. Прыпяцкая 19а

Вывучэнне грамадскай думкі па пытаннях работы ЖКГ (анкета) Падрабязна

Графік
правядзення "прамой тэлефоннай лініі" кіраўніка БАУП "Упраўленне ЖКГ" і яго намеснікамі Падрабязна

Графік
правядзення выязных прыёмаў грамадзян генеральным дырэктарам БАУП "Упраўленне ЖКГ" і яго намеснікамі Падрабязна

Графік
правядзення «прамых тэлефонных ліній» кіраўніка Лунінецкага ЖКГ і яго намеснікамі Падрабязна

Графік
выязных прыёмаў кіраўніка Лунінецкака ЖКГ і яго намеснікамі Падрабязна

Графік рэалізацыі энергаэфектыўных мерапрыемстваў па жыллёвым фонду Адкрыць

Зацверджаны графік капітальнага рамонту. Адкрыць

Графік уборкі пад'ездаў Адкрыць

Лунінецкай ЖКГ
Рэалізуе прадукцыю ўласнай вытворчасці:

- піламатэрыял
Даведка па тэл(+375 029) 682 47 50 прэйскурант спампаваць
а таксама рэалізуе
- бой жалезабетонны
- - труба металічная дыяметрам 325 мм. (б \ у)
(+3751647) 4-59-97, 2-57-28 спецыяліст па забеспячэнні

Мае магчымасць прадаць будынкі
1. Будынак КБА і гасцініцы па вул. Міра, 1 у аг.Міжлессе з інвентарным нумарам 133/С-19574. Будынак цагляны. Агульная плошча будынка 336,3 м2. Падмурак бетонны, перагародкі цагляныя, перакрыцці паддашкавыя ж/бетонныя, дах сумешчаны  рулоны, цэнтральнае ацяпленне, вадаправод, каналізацыя, электразабеспячэнне, тэлефанізацыя і радыёсетка
2.Будынак лазні ў в.Дубоўка па вул.Савецкай 52. Агульная плошча будынка 478,6. Матэрыял сцен цэгла. Перакрыцце жалезабетонныя. Ацяпленне цэнтральнае, электразабеспячэнне, водазабеспячэнне цэнтральнае, каналізацыя цэнтральная, гарачае водазабеспячэнне цэнтральнае, вентыляцыя натуральная.
3. Будынак лазні ў в. Лобча па вул. Чыгуначнай. Плошча будынка 212,7 м2. Падмурак бетонны. Матэрыял сцен цэгла. Перакрыцце жалезабетонныя. Ацяпленне цэнтральнае, электразабеспячэнне, водазабеспячэнне цэнтральнае, каналізацыя цэнтральная, гарачае водазабеспячэнне цэнтральнае, вентыляцыя натуральная.
Даведка па тэл.(+3751647) 3-36-64 (вытворчы аддзел)

Прапаноўвае варыянт пагашэння запазычанасці па камунальных паслугах:
- шляхам здачы ДМР(другасных матэрыяльных рэсурсаў) па адрасе: г. Лунінец, вул. Припяцкая, 14;
- адпрацаваць прыбіральнікам памяшкання
ІНФАРМАЦЫЯ
План работы пастаянна-дзеючай камісіі па прафілактыцы карупцыйных правапарушэнняў КУМПП ЖКГ " Лунінецкая ЖКГ
п/п
Найменне мерапрыемства
Тэрміны правядзення
1
Падвядзенне вынікаў работы камісіі па прафілактыцы карупцыйных парушэнняў "Лунінецкая ЖКГ" за 2023 год
1 квартал
2
Каардынацыя работы па барацьбе з карупцыяй, выпрацоўка мер па павышэнні эфектыўнасці папярэджання, выяўлення, спынення карупцыйных парушэнняў і ліквідацыі іх наступстваў
Пастаянна
3
Аналіз карупцыйных праяў, устаноўленых на прадпрыемстве. Вынясенне рашэння па ліквідацыі прычын, якія спрыяюць праяве карупцыйных правапарушэнняў.
Па меры неабходнасці пры ўстанаўленні карупцыйных правапарушэнняў на працягу года
4
Маніторынг выканання працоўнай дысцыпліны з дапамогай выбарачных праверак знаходжання работнікаў на працоўных месцах у адпаведнасці з табелем працоўнага часу.
Пастаянна
5
Па кожным факце прычынення прадпрыемству матэрыяльнага ўрону (маёмаснай шкоды), разглядаць пытанне аб спагнанні шкоды (шкоды) з вінаватых асоб.
Пастаянна
6
Захаванне парадку ажыццяўлення закупак тавараў (работ, паслуг), падрадных таргоў
2 квартал
7
Ажыццяўленне кантролю за мэтавым эфектыўным расходаваннем бюджэтных сродкаў, выкарыстаннем і забеспячэннем захаванасці дзяржаўнай маёмасці, ажыццяўленнем гаспадарчай дзейнасці прадпрыемства
Пастаянна
8
Правядзенне гутаркі з кіраўнікамі структурных падраздзяленняў аб прафілактыцы карупцыйных правапарушэнняў
3 квартал
9
Афармленне пісьмовых абавязацельстваў дзяржаўнай службовай асобы, асобы, якая прэтэндуе на занятак пасады дзяржаўнай службовай асобы, па выкананні абмежаванняў, устаноўленых артыкуламі 17-20 Закона ад 15.07.2015 № 305-З "аб барацьбе з карупцыяй" і інфармаванне вышэйзгаданых асоб аб прававых наступствах невыканання гэтага абавязацельства
Пры занятку дзяржаўных пасад
пастаянна
10
Разгляд уяўленняў, правапарушэнняў праваахоўных, кантралюючых і іншых органаў па пытаннях, якія тычацца антыкарупцыйнага заканадаўства
На працягу года
11
Распрацоўка плана работы камісіі па прафілактыцы правапарушэнняў "Лунінецкая ЖКГ" на 2025 год
4 квартал
ПОЛОЖЕНИЕ О КОМИССИИ ПО ПРОТИВОДЕЙСТВИЮ КОРРУПЦИИ
ПАЛАЖЭННЕ АБ КАМІСІІ ПА СУПРАЦЬДЗЕЯННІ КАРУПЦЫІ

1. Гэтым Палажэннем вызначаецца парадак стварэння і дзейнасці камісіі па супрацьдзеянні карупцыі (далей – камісіі).
2. Камісія ствараецца дырэктарам прадпрыемства ў колькасці не менш за пяць членаў. Старшынёй камісіі з'яўляецца дырэктар прадпрыемства, а ў выпадку адсутнасці дырэктара прадпрыемства – асоба, якая выконвае яго абавязкі.
Склад камісіі фарміруецца з ліку работнікаў прадпрыемства, у тым ліку якія курыруюць (ажыццяўляюць) фінансава-гаспадарчую і вытворчую дзейнасць, бухгалтарскі ўлік, распараджэнне бюджэтнымі грашовымі сродкамі, захаванасць уласнасці і эфектыўнае выкарыстанне маёмасці, кадравую і юрыдычную працу
3. Камісія ў сваёй дзейнасці кіруецца Канстытуцыяй Рэспублікі Беларусь, Законам Рэспублікі Беларусь ад 15 ліпеня 2015 г. № 305-З « аб барацьбе з карупцыяй», іншымі актамі заканадаўства, у тым ліку тыпавым Палажэннем, а таксама зацвярджаемым дырэктарам Палажэннем аб камісіі.
4. Асноўнымі задачамі камісіі з'яўляюцца:
акумуляванне інфармацыі аб парушэннях заканадаўства аб барацьбе з карупцыяй, учыненых работнікамі дзяржаўнага органа (арганізацыі) , а таксама падначаленых (якія ўваходзяць у сістэму, склад) арганізацый, у тым ліку недзяржаўнай формы ўласнасці (далей-падначаленыя арганізацыі);
абагульненне і аналіз паступаючай, у тым ліку з дзяржаўных органаў, якія ажыццяўляюць барацьбу з карупцыяй, інфармацыі аб парушэннях антыкарупцыйнага заканадаўства работнікамі дзяржаўнага органа (арганізацыі), падпарадкаваных арганізацый;
своечасовае вызначэнне карупцыйных рызык і прыняцце мер па іх нейтралізацыі;
распрацоўка і арганізацыя правядзення мерапрыемстваў па супрацьдзеянні карупцыі ў дзяржаўным органе (арганізацыі), падпарадкаваных арганізацыях, аналіз эфектыўнасці мер, што прымаюцца;
каардынацыя дзейнасці структурных падраздзяленняў дзяржаўнага органа (арганізацыі), падпарадкаваных арганізацый па рэалізацыі мер па супрацьдзеянні карупцыі;
Узаемадзеянне з дзяржаўнымі органамі, якія ажыццяўляюць барацьбу з карупцыяй, грамадскімі аб'яднаннямі і іншымі арганізацыямі па пытаннях процідзеяння карупцыі;
разгляд пытанняў прадухілення і ўрэгулявання канфлікту інтарэсаў;
разгляд пытанняў захавання правілаў этыкі дзяржаўнага служачага (карпаратыўнай этыкі);
прыняцце мер па ліквідацыі наступстваў карупцыйных правапарушэнняў, правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і іншых парушэнняў антыкарупцыйнага заканадаўства.
5. Камісія ў мэтах вырашэння ўскладзеных на яе задач ажыццяўляе наступныя асноўныя функцыі:
удзельнічае ў межах сваёй кампетэнцыі ў выкананні даручэнняў вышэйстаячых дзяржаўных органаў па прадухіленні правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі і карупцыйных правапарушэнняў;
вядзе ўлік паступае з праваахоўных і кантралюючых органаў, іншых дзяржаўных органаў і арганізацый і якая змяшчаецца ў зваротах грамадзян і юрыдычных асоб інфармацыі аб парушэннях антыкарупцыйнага заканадаўства работнікамі дзяржаўнага органа (арганізацыі) і падпарадкаваных арганізацый і аналізуе такую інфармацыю;
заслухоўвае на сваіх пасяджэннях кіраўнікоў падначаленых арганізацый аб праводзімай рабоце па прафілактыцы карупцыі;
узаемадзейнічае з дзяржаўнымі органамі, якія ажыццяўляюць барацьбу з карупцыяй, грамадскімі аб'яднаннямі і іншымі арганізацыямі па пытаннях процідзеяння карупцыі;
прымае ў межах сваёй кампетэнцыі рашэнні, а таксама ажыццяўляе кантроль за іх выкананнем;
распрацоўвае меры па прадухіленні або ўрэгуляванні сітуацый, у якіх асабістыя інтарэсы работніка дзяржаўнага органа (арганізацыі) або падпарадкаванай арганізацыі, яго жонкі (Жонка), блізкіх сваякоў або ўласціўцаў ўплываюць альбо могуць паўплываць на належнае выкананне гэтым работнікам сваіх службовых (працоўных) абавязкаў;
распрацоўвае і прымае меры па пытаннях барацьбы з карупцыяй;
запытвае ў падначаленых арганізацый у межах кампетэнцыі дзяржаўнага органа (арганізацыі) ва ўстаноўленым заканадаўчымі актамі парадку інфармацыю па пытаннях процідзеяння карупцыі;
уносіць кіраўнікам падначаленых арганізацый прапановы аб прыцягненні да дысцыплінарнай адказнасці падначаленых ім работнікаў, якія ўчынілі правапарушэнні, якія ствараюць умовы для карупцыі, і карупцыйныя правапарушэнні;
разглядае прапановы членаў камісіі Аб удасканаленні метадычнай і арганізацыйнай работы па супрацьдзеянні карупцыі;
выпрацоўвае прапановы аб мерах рэагавання на інфармацыю, якая змяшчаецца ў зваротах грамадзян і юрыдычных асоб, па пытаннях праяў карупцыі;
разглядае прапановы членаў камісіі аб заахвочванні работнікаў, якія аказваюць садзейнічанне ў прадухіленні праяў карупцыі і іх выяўленні, выяўленні правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і карупцыйных правапарушэнняў;
ажыццяўляе іншыя функцыі, прадугледжаныя Палажэннем аб камісіі.
6. Дзейнасць камісіі ажыццяўляецца ў адпаведнасці з планамі работы на каляндарны год, якія зацвярджаюцца на яе пасяджэннях.
План работы камісіі на каляндарны год з пералікам пытанняў, якія падлягаюць разгляду на пасяджэннях камісіі, павінен быць размешчаны на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа (арганізацыі) у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт не пазней за 15 дзён з дня яго зацвярджэння.
Інфармацыя пра дату, час і месца правядзення пасяджэнняў камісіі падлягае размяшчэнню на афіцыйным сайце дзяржаўнага органа (арганізацыі) у глабальнай камп'ютарнай сетцы Інтэрнэт не пазней за 5 рабочых дзён да дня правядзення пасяджэння камісіі.
7. Не могуць з'яўляцца адначасова членамі камісіі асобы, якія знаходзяцца ў шлюбе або знаходзяцца ў адносінах блізкага сваяцтва або ўласцівасці.
8. Старшыня камісіі:
нясе персанальную адказнасць за дзейнасць камісіі;
арганізуе работу камісіі;
вызначае месца і час правядзення пасяджэнняў камісіі;
зацвярджае парадак дня пасяджэнняў камісіі і парадак разгляду пытанняў на яе пасяджэннях, пры неабходнасці ўносіць у іх змяненні;
дае даручэнні членам камісіі па пытаннях яе дзейнасці, ажыццяўляе кантроль за іх выкананнем;
неадкладна прымае меры па прадухіленні канфлікту інтарэсаў або яго ўрэгуляванні пры атрыманні інфармацыі, названай у абзацы сёмым часткі першай пункта 10 гэтага тыпавога Палажэння.
У выпадку адсутнасці неабходнай колькасці членаў камісіі на яе пасяджэнні старшыня камісіі прызначае дату новага пасяджэння, але не пазней чым праз месяц з дня не адбыўся пасяджэння.
9. Член камісіі мае права:
уносіць прапановы па пытаннях, якія ўваходзяць у кампетэнцыю камісіі;
выступаць на пасяджэннях камісіі і ініцыяваць правядзенне галасавання па унесеных прапановах;
задаваць удзельнікам пасяджэння камісіі пытанні ў адпаведнасці з парадкам дня і атрымліваць на іх адказы па сутнасці;
знаёміцца з пратаколамі пасяджэнняў камісіі і іншымі матэрыяламі, якія тычацца яе дзейнасці;
у выпадку нязгоды з рашэннем камісіі выкласці пісьмова асаблівае меркаванне па разгляданым пытанні, якое падлягае абавязковаму далучэнню да пратакола пасяджэння камісіі;
ажыццяўляць іншыя паўнамоцтвы ў мэтах выканання ўскладзеных на камісію задач і функцый.
10. Член камісіі абавязаны:
прымаць удзел у падрыхтоўцы пасяджэнняў камісіі, у тым ліку фарміраванні парадку дня пасяджэння камісіі;
удзельнічаць у пасяджэннях камісіі, а ў выпадку немагчымасці ўдзелу ў іх паведамляць пра гэта старшыні камісіі;
па рашэнні камісіі (даручэнні яе старшыні) прымаць удзел у праводзімых мерапрыемствах па выяўленні фактаў здзяйснення правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і карупцыйных правапарушэнняў, а таксама невыканання заканадаўства аб барацьбе з карупцыяй;
не здзяйсняць дзеянняў, якія дыскрэдытуюць камісію;
выконваць рашэнні камісіі (даручэнні яе старшыні);
неадкладна ў пісьмовай форме паведаміць старшыні камісіі аб узнікненні канфлікту інтарэсаў або магчымасці яго ўзнікнення ў сувязі з выкананнем абавязкаў члена камісіі;
добрасумленна і належным чынам выконваць ускладзеныя на яго абавязкі.
Член камісіі нясе адказнасць за невыкананне або неналежнае выкананне ўскладзеных на яго абавязкаў.
11. Сакратар камісіі:
абагульняе матэрыялы, якія паступілі для разгляду на пасяджэннях камісіі;
вядзе дакументацыю камісіі;
паведамляе членаў камісіі і запрошаных асоб аб месцы, часе правядзення і парадку дня пасяджэння камісіі;
забяспечвае падрыхтоўку пасяджэнняў камісіі;
забяспечвае азнаямленне членаў камісіі з пратаколамі пасяджэнняў камісій;
ажыццяўляе ўлік і захоўванне пратаколаў пасяджэнняў камісіі і матэрыялаў да іх.
12. Перашкода членам камісіі ў выкананні імі сваіх паўнамоцтваў не дапускаецца і цягне прымяненне мер адказнасці ў адпаведнасці з заканадаўчымі актамі.
13. Пасяджэнні камісіі праводзяцца па меры неабходнасці, у тым ліку для разгляду выяўленых камісіяй у ходзе яе дзейнасці канкрэтных парушэнняў антыкарупцыйнага заканадаўства, у тым ліку правапарушэнняў, якія ствараюць умовы для карупцыі, і карупцыйных правапарушэнняў, але не радзей аднаго разу ў паўгоддзе. Рашэнне аб скліканні камісіі прымаецца старшынёй камісіі або па прапанове не менш за адну трэць яе членаў.
У ходзе пасяджэння разглядаюцца пытанні, звязаныя:
з усталяванымі парушэннямі работнікамі дзяржаўнага органа (арганізацыі) і падпарадкаваных арганізацый антыкарупцыйнага заканадаўства, прымяненнем да іх мер адказнасці, ліквідацыяй парушэнняў, іх наступстваў, а таксама прычын і ўмоў, якія садзейнічалі ўчыненню названых парушэнняў;
з захаваннем у дзяржаўным органе (арганізацыі) парадку ажыццяўлення закупак тавараў (работ, паслуг);
са станам дэбіторскай запазычанасці, абгрунтаванасцю расходавання бюджэтных сродкаў у дзяржаўным органе (арганізацыі), падпарадкаваных арганізацыях;
з правамернасцю выкарыстання маёмасці, выдзялення работнікам дзяржаўнага органа (арганізацыі) пазыковых сродкаў;
з абгрунтаванасцю заключэння дагавораў на ўмовах адтэрміноўкі плацяжу;
з урэгуляваннем альбо прадухіленнем канфлікту інтарэсаў.
Акрамя пытанняў, указаных у частцы трэцяй гэтага пункта, на пасяджэнні разглядаюцца прапановы грамадзян і юрыдычных асоб аб мерах па супрацьдзеянні карупцыі і іншыя пытанні, якія ўваходзяць у кампетэнцыю камісіі.
14. Камісія правамоцная прымаць рашэнні пры ўмове прысутнасці на пасяджэнні больш за палову яе членаў. Рашэнне Камісіі з'яўляецца абавязковым для выканання работнікамі дзяржаўнага органа (арганізацыі) і падначаленых арганізацый. Невыкананне (неналежнае выкананне) рашэння камісіі цягне адказнасць у адпаведнасці з заканадаўчымі актамі.
15. Члены камісіі валодаюць роўнымі правамі пры абмеркаванні праектаў рашэнняў. Рашэнні прымаюцца простай большасцю галасоў ад агульнай колькасці членаў камісіі, прысутных на яе пасяджэнні. У выпадку роўнасці галасоў вырашальным з'яўляецца голас старшыні камісіі. Рашэнні камісіі афармляюцца пратаколам.
16. У пратаколе паказваюцца:
месца і час правядзення пасяджэння камісіі;
найменне і склад камісіі;
звесткі аб удзельніках пасяджэння камісіі, якія не з'яўляюцца яе членамі;
парадак дня пасяджэння камісіі, змест разгляданых пытанняў і матэрыялаў;
прынятыя Камісіяй рашэнні;
звесткі аб далучаных да пратакола пасяджэння камісіі матэрыялах.
17. Пратакол пасяджэння камісіі рыхтуецца ў 10-дзённы тэрмін з дня яго правядзення, падпісваецца старшынёй і сакратаром камісіі, пасля чаго ў 5-дзённы тэрмін даводзіцца сакратаром камісіі да яе членаў і іншых зацікаўленых асоб.
Нашы партнёры
КУШВП ЖКГ "Лунінецкі ЖКГ" 2024
Таму да змесціва